Сім способів використання онлайн-опитувань для успішного маркетингу

Якщо компанія пропонує товари або надає послуги, їй буде важливо дізнатися, чи задоволені її клієнти, чи хотіли б вони придбати товари або послуги знову, а якщо ні — то чому. Онлайн-технології дозволяють нам швидко й ефективно дізнаватися думку та очікування споживачів. Маркетингові дослідження, у свою чергу, допомагають покращувати методи та стратегії освоєння ринку. Перш за все […]

Дослідження ринку в цифрову еру

Дослідження ринку завжди було невід’ємним і важливим елементом у світі бізнесу. Від запуску нової продукції до визначення побажань кожного користувача стосовно ринку такої продукції, дослідження — це «очі та вуха» будь-якого відділу маркетингу. Головний метод у дослідженнях ринку — це спілкування з людьми, які купують або могли б купити продукт/послугу. Мета такого спілкування — зібрати дані про уподобання […]

Ефект інтерв’юера та переваги онлайн-опитувань

Опитування й дослідження є предметом вивчення окремої науки, головна задача якої — знайти оптимальну формулу для збирання точних даних і результатів без помилок та відхилень. У той час як відхилення через некоректно сформульовані питання є відомою проблемою (див. наші статті про складні, подвійні та навідні питання), викривлення даних через присутність інтерв’юера набагато важче спрогнозувати, попередити, зрозуміти й […]

Як писати вступ та інструкції до опитувань

Вступ та інструкції — не менш важливий аспект опитування, ніж складання та формулювання його питань. Деякі респонденти можуть вирішити не брати участі у вашому дослідженні, якщо вони не отримають чіткої інформації про його мету, спосіб збору даних або вказівок щодо заповнення анкети. Тому рекомендуємо починати кожне опитування вступом та інструкціями. Вступ до опитування — це короткий опис, […]

Оцінка персоналу за методом «360 градусів» у режимі онлайн. Розповсюджені помилки

Метод «360 градусів» для оцінки персоналу — це ефективний дослідницький інструмент, який використовують великі організації. Але, як і з будь-якими іншими дієвими засобами, із ним слід поводитися майстерно, вправно та з дуже чітким розумінням, у чому полягає досліджувана проблема. У цій статті ми спробуємо розкрити деякі підводні камені цього дослідницького інструменту. Щоб зрозуміти, звідки походять найбільш розповсюджені […]

Як складати запитання для опитувань. Корисні поради

Ви вже визначилися з метою дослідження, знаєте, яка інформація вам потрібна і як ви будете аналізувати отримані дані? Отже, настав час подумати про формулювання питань, на які доведеться відповідати респондентам. Пропонуємо 10 корисних порад, як скласти запитання для опитування. Уникайте питань з очевидними відповідями. Наприклад: «Як вплине інфляція на ціни у крамниці “Х”?» Не використовуйте жаргонні […]

Як правильно надсилати запрошення до участі в опитуванні електронною поштою

Запрошення до участі в опитуванні, надіслані потенційним респондентам на електронну пошту, — головний інструмент, який дозволяє переконати цільову аудиторію проявити активність. А це має критичне значення для кінцевих результатів самого дослідження. У цьому посібнику ми зібрали найефективніші принципи написання дієвих запрошень. Респонденти мають надати згоду на отримання електронних листів Найкраще надсилати запрошення до участі в опитуванні […]

Дев’ять порад для збільшення кількості респондентів

Зазвичай, участь у дослідженні беруть не всі респонденти. Причинами можуть бути особисті мотиви або просто неграмотний дизайн опитування. У цій статті ми пропонуємо вам дев’ять порад, як зменшити кількість респондентів, що не бажають брати участь у вашому дослідженні. Зробіть опитування якомога коротшим. Якщо опитування занадто довге і вимагає багато часу, респонденти дуже часто припиняють заповнювати […]

Найпоширеніші помилки: двозначні питання

Недосвідчений дослідник може звести нанівець усі свої старання, якщо при складанні анкети для дослідження, хоч в електронній, хоч у традиційній формі (на папері, по телефону тощо) буде використовувати двозначні питання. Ця помилка найчастіше зустрічається в онлайн-опитуваннях. Чому? Як ми вже багато разів казали раніше, в онлайн-опитуваннях найважливіше значення має час, який витрачає на нього респондент. […]

Початок роботи: як ефективно підготуватися до створення опитування

Для успіху будь-якого опитування попередня підготовка – критично важлива. Перш ніж формулювати конкретні питання анкети, варто відповісти на декілька основних питань. Підготовка заздалегідь є запорукою хороших результатів. Лише в процесі підготовки можна визначити необхідний дизайн, формат та питання. Яка інформація потрібна? Підготовка будь-якої анкети починається із чіткого розуміння необхідної інформації для досягнення цілей опитування. Важливо […]