Як писати вступ та інструкції до опитувань

Вступ та інструкції — не менш важливий аспект опитування, ніж складання та формулювання його питань. Деякі респонденти можуть вирішити не брати участі у вашому дослідженні, якщо вони не отримають чіткої інформації про його мету, спосіб збору даних або вказівок щодо заповнення анкети. Тому рекомендуємо починати кожне опитування вступом та інструкціями. Вступ до опитування — це короткий опис, […]

Як складати запитання для опитувань. Корисні поради

Ви вже визначилися з метою дослідження, знаєте, яка інформація вам потрібна і як ви будете аналізувати отримані дані? Отже, настав час подумати про формулювання питань, на які доведеться відповідати респондентам. Пропонуємо 10 корисних порад, як скласти запитання для опитування. Уникайте питань з очевидними відповідями. Наприклад: «Як вплине інфляція на ціни у крамниці “Х”?» Не використовуйте жаргонні […]

Як правильно надсилати запрошення до участі в опитуванні електронною поштою

Запрошення до участі в опитуванні, надіслані потенційним респондентам на електронну пошту, — головний інструмент, який дозволяє переконати цільову аудиторію проявити активність. А це має критичне значення для кінцевих результатів самого дослідження. У цьому посібнику ми зібрали найефективніші принципи написання дієвих запрошень. Респонденти мають надати згоду на отримання електронних листів Найкраще надсилати запрошення до участі в опитуванні […]

Дев’ять порад для збільшення кількості респондентів

Зазвичай, участь у дослідженні беруть не всі респонденти. Причинами можуть бути особисті мотиви або просто неграмотний дизайн опитування. У цій статті ми пропонуємо вам дев’ять порад, як зменшити кількість респондентів, що не бажають брати участь у вашому дослідженні. Зробіть опитування якомога коротшим. Якщо опитування занадто довге і вимагає багато часу, респонденти дуже часто припиняють заповнювати […]

Найпоширеніші помилки: двозначні питання

Недосвідчений дослідник може звести нанівець усі свої старання, якщо при складанні анкети для дослідження, хоч в електронній, хоч у традиційній формі (на папері, по телефону тощо) буде використовувати двозначні питання. Ця помилка найчастіше зустрічається в онлайн-опитуваннях. Чому? Як ми вже багато разів казали раніше, в онлайн-опитуваннях найважливіше значення має час, який витрачає на нього респондент. […]

Початок роботи: як ефективно підготуватися до створення опитування

Для успіху будь-якого опитування попередня підготовка – критично важлива. Перш ніж формулювати конкретні питання анкети, варто відповісти на декілька основних питань. Підготовка заздалегідь є запорукою хороших результатів. Лише в процесі підготовки можна визначити необхідний дизайн, формат та питання. Яка інформація потрібна? Підготовка будь-якої анкети починається із чіткого розуміння необхідної інформації для досягнення цілей опитування. Важливо […]

Початок роботи: коли використовувати відкриті і закриті питання

При проведенні досліджень і відкриті, і закриті питання мають свої переваги та недоліки. В залежності від своїх цілей, специфіки ринку, аудиторії або вибірки, а також особливостей предмета дослідження, його автори використовують ті чи інші питання. Варто збалансувати велику кількість факторів. Інформація повинна бути зручною для статистичної обробки та аналізу. Вона має бути правдивою і правильною. […]

Початок роботи: переваги та недоліки відкритих і закритих питань

При проведенні досліджень через інтернет респонденти отримують колосальні можливості! Через звичку постійного читання онлайн, вони швидко «пробігають» очима по тексту, і ніби «сканують», а не читають його, вони нетерплячі і, тримаючи в руках мишку, готові в будь-який момент «перестрибнути» на інший сайт. Саме тому, оформлення питань в анкетах має критичне значення для отримання достатньої і […]

Перші кроки: як сформулювати питання з множинним вибором

Сучасний користувач, озброєний клавіатурою і мишею, стає справжнім диктатором для компаній, які надають йому продукти і послуги. Кожен може відразу ж розказати, задоволений він чи ні, придбати товар в режимі реального часу або, сидячі у своєму зручному кріслі, проголосувати, який з постачальників стане лідером ринку. Битва за кожне замовлення — це битва за час і […]

Перші кроки до створення опитування

Ретельне планування та підготовка до створення опитування — не менш важливі аспекти, ніж його дизайн. Щоб створити ефективне дослідження та отримати необхідні результати, організатор опитування має спершу відповісти на шість основних питань. І перше питання звучить так: «Яку інформацію я хочу отримати від дослідження? Чи буде її достатньо, щоб прийняти грамотні рішення?». Слід відрізняти необхідну інформацію […]