Сім способів використання онлайн-опитувань для успішного маркетингу

Якщо компанія пропонує товари або надає послуги, їй буде важливо дізнатися, чи задоволені її клієнти, чи хотіли б вони придбати товари або послуги знову, а якщо ні — то чому. Онлайн-технології дозволяють нам швидко й ефективно дізнаватися думку та очікування споживачів. Маркетингові дослідження, у свою чергу, допомагають покращувати методи та стратегії освоєння ринку. Перш за все […]

Дослідження ринку в цифрову еру

Дослідження ринку завжди було невід’ємним і важливим елементом у світі бізнесу. Від запуску нової продукції до визначення побажань кожного користувача стосовно ринку такої продукції, дослідження — це «очі та вуха» будь-якого відділу маркетингу. Головний метод у дослідженнях ринку — це спілкування з людьми, які купують або могли б купити продукт/послугу. Мета такого спілкування — зібрати дані про уподобання […]