Дев’ять порад для збільшення кількості респондентів

Зазвичай, участь у дослідженні беруть не всі респонденти. Причинами можуть бути особисті мотиви або просто неграмотний дизайн опитування. У цій статті ми пропонуємо вам дев’ять порад, як зменшити кількість респондентів, що не бажають брати участь у вашому дослідженні.

  1. Зробіть опитування якомога коротшим. Якщо опитування занадто довге і вимагає багато часу, респонденти дуже часто припиняють заповнювати анкету на середині або взагалі відмовляються від участі.
  2. Опитування має бути створене професійно. Намагайтеся скласти логічну послідовність питань із різних груп. Розділіть питання за темами. Якщо групи дуже відрізняються одна від одної, розпочинайте кожну групу ввідним реченням. Наприклад: «Наступні питання допоможуть нам дізнатися вашу думку про асортимент блюд».
  3. Пропонуйте респондентам винагороду. Наприклад, ви проводите дослідження задоволеності вашим рестораном. У цьому випадку найдоцільніше, щоб винагорода стосувалася вашого закладу, як-от купон зі знижкою або безкоштовний обід.
  4. Вірно визначайте цільових респондентів. Відправляти опитування для оцінки задоволеності веб-сайтом респондентам, які не зареєстровані на ньому та не користуються ним, дуже нелогічно. У такій ситуації результати дослідження можуть бути некоректними та ненадійними.
  5. Запевніть респондентів у анонімності опитування. Це надзвичайно важливо, особливо коли анкета містить питання особистого характеру, як-от про демографічні дані. Якщо анонімність гарантована не буде, респонденти можуть відмовитися від участі в опитуванні.
  6. Поясніть, як це дослідження вплине безпосередньо на респондентів. Наприклад: «Ця інформація допоможе нам покращити якість послуг і зробити ваше перебування в ресторані ще приємнішим».
  7. Не перебільшуйте актуальність і мету дослідження. Чим реалістичніше воно виглядатиме, тим більше мотивації буде у респондентів взяти у ньому участь.
  8. Дайте респондентам чіткі інструкції із заповнення анкети, а також контактні дані для коментарів і запитань. Таким чином опитування стане ще зрозумілішим для респондентів і зменшиться кількість відмов в участі через його неясність.
  9. Слідкуйте за співвідношенням між респондентами, які взяли участь у дослідженні, й тими, що відмовилися. Доцільно надіслати анкету ще раз через певний час. Деякі респонденти могли не отримати, не побачити або просто забути заповнити її.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *