Початок роботи: коли використовувати відкриті і закриті питання

При проведенні досліджень і відкриті, і закриті питання мають свої переваги та недоліки. В залежності від своїх цілей, специфіки ринку, аудиторії або вибірки, а також особливостей предмета дослідження, його автори використовують ті чи інші питання. Варто збалансувати велику кількість факторів. Інформація повинна бути зручною для статистичної обробки та аналізу. Вона має бути правдивою і правильною. […]

Початок роботи: переваги та недоліки відкритих і закритих питань

При проведенні досліджень через інтернет респонденти отримують колосальні можливості! Через звичку постійного читання онлайн, вони швидко «пробігають» очима по тексту, і ніби «сканують», а не читають його, вони нетерплячі і, тримаючи в руках мишку, готові в будь-який момент «перестрибнути» на інший сайт. Саме тому, оформлення питань в анкетах має критичне значення для отримання достатньої і […]

Перші кроки: як сформулювати питання з множинним вибором

Сучасний користувач, озброєний клавіатурою і мишею, стає справжнім диктатором для компаній, які надають йому продукти і послуги. Кожен може відразу ж розказати, задоволений він чи ні, придбати товар в режимі реального часу або, сидячі у своєму зручному кріслі, проголосувати, який з постачальників стане лідером ринку. Битва за кожне замовлення — це битва за час і […]

Перші кроки до створення опитування

Ретельне планування та підготовка до створення опитування — не менш важливі аспекти, ніж його дизайн. Щоб створити ефективне дослідження та отримати необхідні результати, організатор опитування має спершу відповісти на шість основних питань. І перше питання звучить так: «Яку інформацію я хочу отримати від дослідження? Чи буде її достатньо, щоб прийняти грамотні рішення?». Слід відрізняти необхідну інформацію […]

Створення опитування відповідно до потреб вашого бізнесу

В опитуваннях варто приділяти пильну увагу не лише формулюванню, а й формату питань. Все залежить від очікуваного результату. Використовуючи формат питання зі шкалою оцінки чи порівняння, необхідно надати однакову кількість стверджувальних та заперечних варіантів відповідей.  Таким чином, респонденти матимуть можливість надати суб’єктивну оцінку, інакше кажучи, буде зменшено упередженість. Також необхідно належно оцінити вибір питань відкритого […]

Розповсюджені помилки: навідні та провокаційні питання

«Ви припинили викрадати автівки?» — запитує адвокат у залі суду. Яку відповідь може дати бідолашний крадій? Якщо він скаже «так», то судді почують: «О, так! Я дуже довго займався викраданням автівок…». А це дорівнюватиме зізнанню. Якщо він скаже «ні», то це звучатиме ще гірше: він підтвердить, що він все ще «у справі». У статистиці це […]

Розповсюджені помилки: складні, незрозумілі та довгі питання

«Як ви вважаєте, чи достатньо розповсюджені слабоалкогольні напої зі смаком, що нагадує фруктовий?» Врівноважена людина, яка має надати таку оцінку, може замислитися над відповіддю. А от нетерпляча, ймовірно, закриє сторінку та займеться іншими справами. І, якщо таке формулювання є в нашому онлайн-опитуванні, то перед нами постане серйозна проблема. Перша людина не знає, що відповісти, а […]

Переваги онлайн-опитувань

Вимагають менше часу та витрат, швидко продукують результат, мають необмежені аналітичні можливості та надають точніші дані – все це онлайн-опитування. Певні переваги досить очевидні, як, наприклад, менші грошові затрати, швидкість, точність, легкість реалізації – як для респондентів, так і для адміністраторів.  У той час як деякі з них – менш очевидні, як, наприклад: гнучкість анкет, […]

Десять кроків до створення опитування

Визначте цільову аудиторію. Хто захоче прийняти участь у вашому опитуванні? Слід вирішити, чи характеризує ваша вибірка групи населення, які вас цікавлять. Рішення, які ви приймете в майбутньому, залежатимуть від відповідей, отриманих від вибірки. Установіть задачі дослідження. Чітко визначте, що ви хочете довести або оцінити. Попросіть іншу людину переглянути й прокоментувати ваші цілі. Так ви будете […]