Клієнти, які взаємодіють із вашою компанією, можуть надати цінні коментарі та ідеї щодо покращення вашого бізнесу. Наскільки задоволені ваші клієнти? Служба підтримки, цінова політика, характеристики продукції або чистота приміщень — ваші клієнти мають цікаві ідеї, які ви можете реалізувати на практиці й у тактиці.
Прислухайтеся до своїх замовників — вони допоможуть вам удосконалити стратегію компанії, визначити можливості для отримання прибутку та підвищити фактичний дохід. Завдяки грамотно розробленому дослідженню для оцінки задоволеності клієнтів ви зможете безперервно покращувати рівень обслуговування, підтримувати лояльність покупців і збільшувати відсоток утримання клієнтів. Часто компанії вкладають більшість своїх зусиль й інвестицій у залучення нової клієнтури. Зазвичай це призводить до того, що бізнес більше не вдовольняє потреби вже існуючих клієнтів і перестає безперервно покращувати їхні стосунки з компанією.
За допомогою сервісу eSurvey.com.ua ви зможете охопити максимальну кількість клієнтів на їхніх власних умовах. Створіть одне дослідження для оцінки задоволеності клієнтів і зверніться до них через той канал, яким вони звикли спілкуватися з вашою компанією: соціальні мережі, електронну пошту, вебсайт тощо. Сервіс eSurvey.com.ua дозволяє надсилати опитування через багато каналів і швидко отримувати відповіді. А потім, завдяки передовим аналітичним інструментам, наш сервіс виключає викиди та недійсні відповіді, щоб ви отримали лише релевантні дані. Наш інструмент для проведення онлайн-досліджень допоможе вам почути думку клієнтів і оперативно підвищити їхню задоволеність.