Усі компанії піклуються про задоволеність клієнтів, але найкраще за всі галузі важливість зворотного зв’язку розуміє ресторанно-готельний сектор. Задоволеність клієнтів особливо впливає на підсумковий прибуток саме готелів і ресторанів.
Від якості сервісу залежить саме існування вашого готелю або ресторану. Якщо ваш заклад не відповідає очікуванням гостей, вони можуть написати негативні відгуки в інтернеті, а це серйозно вплине на виручку. Тому найкращий варіант для готелів і ресторанів - не допускати поганого сервісу й постійно намагатися покращити враження гостей за допомогою опитувань.
Зібрати та проаналізувати цю важливу інформацію вам допоможе сервіс eSurvey.com.ua - і все це без великих витрат! Багато готелів і ресторанів пропонують гостям залишити відгук безпосередньо на вебсайті. І не дарма. Відвідувачам потрібна платформа, де вони зможуть чесно висловити свою думку, а цифрові методи є найдоступнішими й найдешевшими.
За допомогою сервісу eSurvey.com.ua ви можете створити власне опитування та зібрати відповіді через найзручніший для вас канал. Ви можете надіслати своїм гостям просте посилання й відразу отримати корисні та практичні відомості.