Банківська установа - оцінка задоволеності клієнтів

1. З якої причини ви востаннє відвідували "НАЗВА БАНКУ"?
2. Наскільки ви задоволені "НАЗВА БАНККУ", враховуючи всі продукти та послуги, які він пропонує?
  • Надзвичайно незадоволений (-а)
    • Надзвичайно задоволений (-а)
    3. Наскільки вірогідно, що ви продовжите користуватися послугами "НАЗВА БАНКУ"?
    • Точно ні
      • Безумовно
      4. Чи порекомендуєте ви "НАЗВА БАНКУ" другові?
      5. Під час останнього візиту до "НАЗВА БАНКУ", представник служби підтримки клієнтів:
      Абсолютно згодний (-а)Згодний (-а)Важко відповістиНезгодний (-а)Абсолютно незгодний (-а)
      Був добре обізнаний про продукти/послуги банку
      Ставився до вас як до цінного клієнта
      Був добрим і ввічливим
      Працював швидко та ефективно
      Запропонував найкраще рішення моєї проблеми/питання
      6. Чи пропонував представник служби підтримки клієнтів вам нові продукти або послуги під час вашого останнього візиту?
      7. Чи погодилися ви придбати відповідний продукт або послугу?
      8. Будь ласка, поділіться своїми пропозиціями, як нам покращити обслуговування клієнтів.