Зворотний зв'язок від клієнтів

1. Як часто ви користувалися продуктами/послугами "НАЗВА КОМПАНІЇ" протягом останнього року?
2. Які з наступних продуктів/послуг ви використовували?
Вкажіть всі продукти/послуги, які мають відношення до вашого дослідження.
3. Наскільки ви задоволені продуктами/послугами "НАЗВА КОМПАНІЇ" за шкалою від 1 до 5?
  • Надзвичайно задоволений (-а)
    • Надзвичайно незадоволений (-а)
    4. Що вам найбільше подобається у продуктах/послугах "НАЗВА КОМПАНІЇ"?
    5. Наскільки ви погоджуєтеся з наступними твердженнями за шкалою від 1 до 5?
    Абсолютно згодний (-а)Згодний (-а)Важко відповістиНезгодний (-а)Абсолютно незгодний (-а)
    Якість послуги/продукту є задовільною.
    Послуга/продукт виправдав мої очікування.
    Вартість продукту/послуги є занадто високою.
    Вартість продукту/послуги є помірною.
    Продукт/послугу було доставлено/надано швидко.
    Я би придбав (-ла) продукт/послугу знову.
    Я би порекомендував (-ла) продукт/послугу друзям.
    6. Як ви дізналися про продукти/послуги "НАЗВА КОМПАНІЇ"?
    7. Чи задоволені ви інформацією, яка доступна про наші продукти/послуги?
    8. Чи легко вам було знайти інформацію про наші продукти/послуги?
    9. Наскільки ви згодні з наступними твердженнями?
    Абсолютно згодний (-а)Згодний (-а)Важко відповістиНезгодний (-а)Абсолютно незгодний (-а)
    Послугами/продуктами "НАЗВА КОМПАНІЇ" легко користуватися.
    Працівники "НАЗВА КОМПАНІЇ" — справжні професіонали.
    Працівники "НАЗВА КОМПАНІЇ" завжди готові допомогти.
    "НАЗВА КОМПАНІЇ" поважає зворотний зв'язок від клієнтів.
    Вартість послуг/продуктів "НАЗВА КОМПАНІЇ" є помірною.
    Я б рекомендував "НАЗВА КОМПАНІЇ".
    10. Наскільки ви задоволені роботою служби підтримки "НАЗВА КОМПАНІЇ"?
    11. Наскільки ви згодні з наступними твердженнями?
    Абсолютно згодний (-а)Згодний (-а)Важко відповістиНезгодний (-а)Абсолютно незгодний (-а)
    "НАЗВА КОМПАНІЇ" надає достатню кількість інформації про свої продукти/послуги.
    "НАЗВА КОМПАНІЇ" надає своїм клієнтам необхідну допомогу.
    12. Чи може "НАЗВА КОМПАНІЇ" якось покращити свої продукти/послуги?