1. Яким чином ви востаннє спілкувалися з представником нашої служби підтримки?
2. Як довго вам довелося чекати, перш ніж представник служби підтримки зміг вам допомогти?
3. Як пройшла ваша розмова з представником нашої служби підтримки?
4. Яке з наступних тверджень найкраще описує результат вашої розмови з представником служби підтримки?
5. За шкалою від 1 до 5, наскільки ви погоджуєтеся з твердженнями щодо представника нашої служби підтримки:
Дуже | Досить | Задовільно | Не дуже | Зовсім ні | |
---|---|---|---|---|---|
Терплячий | |||||
Захоплений | |||||
Уважно слухав | |||||
Доброзичливий | |||||
Серйозний | |||||
Уважний |
6. Чи була вирішена ваша проблема?
7. Якщо ваша проблема ще не вирішена, дайте нам змогу це виправити. Будь ласка, вкажіть наступну інформацію, і один із представників нашої служби підтримки клієнтів зв’яжеться з вами.
Ім'я
Номер телефону
Адреса електронної пошти