1. Яким чином ви востаннє спілкувалися з представником нашої служби підтримки?
2. Як довго вам довелося чекати, перш ніж представник служби підтримки зміг вам допомогти?
3. Як пройшла ваша розмова з представником нашої служби підтримки?
4. Яке з наступних тверджень найкраще описує результат вашої розмови з представником служби підтримки?
5. За шкалою від 1 до 5, наскільки ви погоджуєтеся з твердженнями щодо представника нашої служби підтримки:
| Дуже | Досить | Задовільно | Не дуже | Зовсім ні | |
|---|---|---|---|---|---|
| Терплячий | |||||
| Захоплений | |||||
| Уважно слухав | |||||
| Доброзичливий | |||||
| Серйозний | |||||
| Уважний | 
6. Чи була вирішена ваша проблема?
7. Якщо ваша проблема ще не вирішена, дайте нам змогу це виправити. Будь ласка, вкажіть наступну інформацію, і один із представників нашої служби підтримки клієнтів зв’яжеться з вами.
Ім'я
Номер телефону
Адреса електронної пошти