Зворотний зв'язок клієнта після звернення до служби підтримки клієнтів по телефону

1. Яким чином ви востаннє спілкувалися з представником нашої служби підтримки?
2. Як довго вам довелося чекати, перш ніж представник служби підтримки зміг вам допомогти?
3. Як пройшла ваша розмова з представником нашої служби підтримки?
4. Яке з наступних тверджень найкраще описує результат вашої розмови з представником служби підтримки?
5. За шкалою від 1 до 5, наскільки ви погоджуєтеся з твердженнями щодо представника нашої служби підтримки:
ДужеДоситьЗадовільноНе дужеЗовсім ні
Терплячий
Захоплений
Уважно слухав
Доброзичливий
Серйозний
Уважний
6. Чи була вирішена ваша проблема?
7. Якщо ваша проблема ще не вирішена, дайте нам змогу це виправити. Будь ласка, вкажіть наступну інформацію, і один із представників нашої служби підтримки клієнтів зв’яжеться з вами.
Ім'я
Номер телефону
Адреса електронної пошти